Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Bircza
  
25-04-2025, Piątek, 12:45


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Zmiana dla przetargu: Wójt Gminy Bircza ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Bircza

Treść zmiany
Data: 2009-01-28 11:55:42Zmiany dokonał: Paweł Rogal


Wójt Gminy Bircza ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Bircza

1.                  Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisku będące przedmiotem naboru winien spełniać
1)      czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U. Nr 223, poz. 1458, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
2)      wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane prawnicze bądź administracyjne,
3)      obywatelstwo polskie,
4)      ukończony 18 rok życia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
5)      pełna zdolność do czynności prawnych i pełnia praw publicznych,
6)      niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
 
2.                  Wymagania dodatkowo pożądane:
1)      zdolności organizacyjne i umiejętności zarządzania,
2)      dyspozycyjność,
3)      umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
4)      wiedza z zakresu przepisów:
a)      funkcjonowania administracji samorządowej,
b)      procedury administracyjnej (tj. K.p.a.),
5)      wysoka kultura osobista,
6)      nieposzlakowana opinia.
 
3.                  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności:
1)      kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego,
2)      opracowywanie projektów zmian Regulaminu Pracy, Regulaminu Organizacyjnego,
3)      bezpośrednie nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
4)      opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy, kart opisu stanowisk pracy,
5)      organizacja i nadzór nad pracą Urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr (szkolenia),
6)      przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
7)      nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Wójta i projektów uchwał Rady,
8)      wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
9)      koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
10) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami wyborców,
11) prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz opieka nad stażystami i praktykantami,
12) wykonywanie innych zadań  z upoważnienia Wójta.
 
4.                  Wymagane dokumenty:
Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów:
 
1)      wypełniony kwestionariusz osobowy,
2)      życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
3)      list motywacyjny, curriculum vitae,
4)      koncepcja pracy na oferowanym stanowisku,
5)      kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe magisterskie,
6)      kopia lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomów, zaświadczeń itp.),
7)      oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
8)      oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
9)      oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań Sekretarza Gminy (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy zaświadczenia o stanie zdrowia).
 
Załączony list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
 
5.                  Przebieg postępowania w sprawie naboru:
1)      ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem „Oferta pracy – konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy” osobiście lub przesłać pocztą na adres siedziby Urzędu Gminy w Birczy, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, 37 – 740 Bircza, w terminie do dnia 12 lutego 2009 r.,  do godz. 15.30.
           Oferty pracy, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2)      po upływie terminu do złożenia ofert pracy lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie upowszechniona na stronie internetowej gminy Bircza – http://www.bircza.pl
3)      z każdym z kandydatów ujętych w liście, o której mowa wyżej zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w terminie podanym w odrębnym zawiadomieniu.
Informacji o przebiegu postępowania udziela Pani Elżbieta Duda – tel. 016 672 60 91
 
6.                  Informacja o wynikach naboru
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej gminy Bircza – www.bircza.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Bircza.
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny nie przekraczający 12 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.
 
Bircza, dnia 28 stycznia 2009 r.
Wójt Gminy Bircza

Józef Żydownik

[ powrót ]
Urząd Gminy Bircza
ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2
37-740 Bircza
tel. (016) 672-60-91
fax. (016) 672-53-41
email: sekretariat@bircza.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl